The Definitive Guide to بیماری زونا خطرناک

Wiki Article

آیا موافق معرفی متخصصین مورد تایید در حوزه های مختلف (روانشناسی، پزشکی، تغذیه، تناسب اندام) در بخش کلینیک های سایت هستید؟

​این تغییرات می‌توانند بلندمدت یا حتی دائمی باشند. ​​​​​​​​فردی که علائم را در گوش‌ها و اطراف چشم‌ها تجربه می‌کند، باید به دنبال مراقبت پزشکی فوری باشد تا خطر عوارض را کاهش دهد. ​

Continue to keep it sensible. As an alternative to pondering to by yourself “I’m crazy” or “I’m paranoid,” check out some thing like: “I’m concerned about something which’s remarkably not likely to be genuine.”

احتمال اینکه افراد مبتلا به این اختلال زودتر از افراد بدون اختلال شخصیت دست از کار بکشند، بیشتر است.

​​​​​​​​پزشکان معمولا با ارزیابی ظاهر بثورات و تاول‌ها بر روی بدن، آن‌ها را از طریق یک امتحان فیزیکی تشخیص می‌دهند. در برخی موارد، آن‌ها ممکن است نمونه بافتی را از مایع تاول‌ها جمع‌آوری کنند و آن را به آزمایشگاه بفرستند تا بررسی کنند که وجود یا عدم وجود ویروس را بررسی کنند.

Just one restless evening likely received’t induce paranoid ideas. But when you frequently go with no snooze, it can begin to have a toll. You might not Believe as Obviously, therefore you’re more very likely to clash with Other people or have misunderstandings with them.

اما در برخی از افراد و به دلایلی که کاملاً مشخص نیست، ممکن است ویروس واریسلا زوستر سال‌ها بعد دوباره ظاهر شوند و در امتداد الیاف عصبی حرکت کنند تا باعث ایجاد زونا شوند.

کژانگاری، مانند گمان به این که همکار شما می‌خواهد شما را مسموم یا صدای شما را ضبط کند.

سوالات متداول آیا زونا واگیر دارد؟ زونا از طریق سرفه یا عطسه سرایت نمی‌کند.

هر کسی که در گذشته به آبله مرغان مبتلا شده است، ممکن بیماری زونا تصویر است گرفتار زونا شود. اکثر افراد در عرض ۲ تا ۶ هفته بهبود می‌یابند، اما احتمال دارد بعضی از آن‌ها عوارض شدیدی را تجربه کنند.

با این باور که همیشه حق با آنهاست، نقش و تقصیر خود را در مشکلات یا درگیری ها نمی بینند.

بیش از افراد عادی از حساسیت، زودرنجی، شکاکی، بدبینی و یک دندگی بهره‌مند است و چه بسا همین ویژگی‌ها و حالت‌های متفاوت است که موجب شکل‌گیری اندیشه‌های عمیق در او می‌شود.

همچنین تصور می‌شود عوامل استرس‌زا و عوامل روانی احتمالاً در ایجاد زونا نقش عمده‌ای را دارند و شاید این عارضه نتیجه اثرات زیان بار استرس بر سیستم ایمنی و سلامتی فرد باشد.

استفاده از واکسن فقط برای پیشگیری از زونا توصیه می‌شود. بنابراین، برای درمان افرادی که در حال حاضر به این بیماری مبتلا هستند گزینه‌ی مناسبی نیست.

Report this wiki page